باصدورپیامی استاندارکرمانشاه موفقیت حجی‌زواره درمسابقات آسیایی را تبریک گفت
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم رضایی‌بابادی، استاندار کرمانشاه، با صدور پیامی موفقیت مسعود حجی‌زواره ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی اینچئون را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی در رشته تکواندو توسط آقای مسعود حجی‌زواره جوان شایسته کرمانشاهی را تبریک می‌گویم.

این پیام می‌افزاید: بدون شک کسب مدال‌های خوش‌رنگ در آسیا توسط جوانان کرمانشاهی نشان از توانایی‌های جوانان ما دارد که با پشتکار و تلاشی درخور تحسین، توانسته‌اند تنها گوشه‌ای از شایستگی‌های خود را بروز دهند.

در ادامه این پیام آمده است: درخشش جوانان کرمانشاهی در بازی‌های آسیایی مایه خرسندی است و این افتخارآفرینی‌ها از آینده‌ای درخشان نوید می‌دهد که همه مردم عزیزمان لیاقت آن‌را دارند، آینده‌ای مملو از آرامش، تدبیر و امید.

این پیام تصریح می‌کند: بنده به‌ عنوان خادم مردم استان کرمانشاه ضمن ارج نهادن به شایستگی‌های جوانان، از خداوند سبحان تداوم این پیروزی‌ها را در تمامی عرصه‌ها برای جوانان عزیزمان خواستارم و امید است با مساعی مسئولان، مردم و جوانان شایسته‌مان، شاهد توسعه و آبادانی و سرافرازی استان کرمانشاه باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com